Contact

Algemene vragen of klachten
Indien je vragen hebt, dan kun je ons altijd per e-mail of telefonisch bereiken:

 

E-mail: [email protected]

 

Telefoon: 020 214 2383 (maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 17.00 uur - vrijdag tot 15:00)

 

Mochten er klachten zijn dan kun je op bovenstaand telefoonnummer of e-mail deze bij ons melden. We nemen je klacht direct in behandeling. Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie van ons.

 

Wat te doen bij een foutieve verwerking van de levering?
Heb je een verkeerde levering ontvangen, of is er iets mis gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Onze medewerkers helpen je graag om de beste oplossing met je te bespreken.

 

Wat te doen bij een defect product binnen de garantie periode?
Op alle elektronische producten heb je ten minste één jaar garantie (met uitzondering van de producten van het merk CHI, hierop heb je twee jaar garantie op de elektronica. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur.

Stuur deze naar:


Kappersmerken.nl
T.a.v. De Leukste Klantenservice
Klokhoek 14
3833GX Leusden

 

Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Kappersmerken.nl worden gestuurd, worden niet geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen twee dagen na ontvangst in behandeling genomen.

 

Wanneer kan ik een aankoop niet herroepen?
Enkele uitsluitingen voor het herroepings recht zijn de kleurboeken van leveranciers en verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals waxen, conditioners, shampoos etc.

 

Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons, Kappersmerken.nl, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

 

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

 

Heb je nog een andere vraag of zijn er andere onduidelijkheden?
Neem dan contact op met onze klantenservice via de eerder vermelde contactgegevens.
Wij helpen je graag verder!

 

Team Kappersmerken.nl